我同老公星期日會見agent 同保母, 希望有好結果!

想問問你地有冇見到廁所水有時好dirty!

水晶宮

積分: 60573

23#
發表於 04-6-12 17:38 |只看該作者

Re: 有冇柏景湾�帝柏海湾BB妈咪

tulipdgn,

wish you can find a suitable nanny for your baby.

about the flushing water, when i first moved in last july, i found that it was really dirty and someimtes smelly. the situation has improved. Perhaps, I'm getting used to it.

mabel_leung,
I've just got the course schedule of the swimming classes. The one for babies is held on Sunday. So, not able to join in.

Have u taken the bb to the swimming pool?

I have! Last Saturday evening, my husband and I took the bb to the indoor pool. the water was so cold. this, together with the air-conditioning, made my bb's face turn pale when he came back home from the club house. luckily, he didn't get a cold.

If you're taking your bb to swimming, i suggest you go to the outdoor pool in late afternoon. it would be warmer.

別墅

積分: 945

24#
發表於 04-6-12 21:16 |只看該作者

我好唔開心, 今日醫生話我有盲腸炎, 叫我去照吓, 如果真係, 我就要入院做手術. 死啦, 我賓妹今晚先落機, 第一日返工我就走. 我個仔實喊死, 我仲take十日假, 打算教吓佢, 今次都唔知點好.

birdbird
我上個星期六都有同bbswim, 佢同你阿b一樣, 涷到紫洒, 好彩佢都冇涷親.

洋房

積分: 68

25#
發表於 04-6-12 22:44 |只看該作者

Dear all,

I live at Island Harbourview, can I join you? However, I can go to the club house of Central Park because my sister-in-law lives there and I have the resident ID. My boy and girl are just 7 months now. I always want to find some playmates who live nearby for them but don't know how. It's great to see you have such a club here! As our babies are of similar age, let's organize some activities at clubhouse or somewhere else. Hope to see you soon.

Mabel,

Hope you will get well soon. Don't worry, everything will be settled at last.

別墅

26#
發表於 04-6-13 15:52 |只看該作者

twinsma

Woom, you have a twins baby? It is very good but it must be very hard to take care both.

Yeah, this is a godd idea for the baby to play together. Let's play together later as I need to fix

水晶宮

27#
發表於 04-6-14 09:25 |只看該作者

Mabel_leung,

希望你唔係係盲腸炎啦, 食下藥就好. 入院開刀, 傷身, 又唔可以見到個仔.

新工人就快上工? 佢以前有冇在香港或者其他地方打過工呀? 又有冇湊bb經驗? 記得上’論盡家傭’ 度睇呀, set好house rule比個工人. 我就係冇做呢一樣 o野, 個工人而家太過有性格la.

你同個仔到泳池? Outdoor or indoor? 有冇帶相機呀?

Twinsma03,

你o個對係龍鳳bb wor, 真係羨慕死人. 你對b而家7個月, 係10月定係11月出世? 我個仔係10月出世架, 而架都7個半月la.

龍鳳b而家幾重, 食粥仔未呀? 有乜o野餐單介紹呀? 有冇同佢地黎Central Park 個clubhouse 泳水呀?

別墅

28#
發表於 04-6-14 14:48 |只看該作者

好開心, 我唔係盲腸炎呀, 唔駛入醫院. 不過浪費咗幾千蚊照腸. 因我本身有甲狀腺過高, 個醫生叫我最好做手術切割, 但係要住7日醫院, 我梗係唔想啦, 拖住先. 遲d先算.

我個工人星期六晚到咗, 佢以前都係香港打工, 同一個employer 做咗四年. 我個仔呢兩日喊到死, 佢怕陌生人, 過幾日好d啩.

我上次11點同bb游水, 最初係outdoor, 但係實在太涷, 之後入咗indoor, 但係d冷氣都好涷, 都係熱d先去游. 上次一拎相機就比救生員話, 原來唔可以影相, 我拿拿"林" 影一張先收埋.

birdbird
你係咪住第三座? 你個仔好熟面口.

我想問各位, 我個仔八個幾月晚晚都喊幾次, 由出生到宜家都係一樣. 我已經臨瞓前同佢沖涼, 食洒8安奶, 都冇濕濕, 有冇方法令佢好瞓d?

水晶宮

29#
發表於 04-6-14 17:22 |只看該作者

Mable_leung,

真係一天光晒, 唔洗入醫院開刀. 至於胛狀腺, 就可能要等個仔大d, 先至抽時間攪攪佢.

我唔係住第3座架. 可能你會見過一個男人 , 成日揹住個bb, 而個bb塊面係向住街 (有時塊面有濕疹), 腳仔’yan yan’咁, o係個podium同個商場度行來行去. O個對父子, 就係我屋企個大爺同大少la.

阿大少, 有時夜晚訓覺都喊醒幾次, 而家夏天, 我開冷氣訓覺, 大少同我一間房, 阿大爺成日都complain比人嘈醒架. 佢想個仔同番個工人訓. 我都想知有乜辦法阿仔可以一覺訓天光.

洋房

30#
發表於 04-6-14 23:35 |只看該作者

birdbird,

My kids are born in November, so they are just 7 months. My gilr like congee very much and she can finish a bowl every time, 2 times a day. My maid usually cook tomato, carrot, pumkin, spinch,choi sum with fish or pork for the congee. However, my boy hate congee very much so he only take infant cereal. They have different character and different taste.

We want to take the bb to the swimming pool but just afraid that the water is still not hot enough. My girl has sensitive skin. Can I bring her to swim(just play with water actually)? As you konw, the pool water has added some chemical. Usually i will bring them to the clubhouse of Island Harbourview. But if you can tell me what time you would be in CP's clubhouse in holidays, maybe i can join you. You can easily identify us, as we have 2 bb.

Sorry that I don't know how to type in Chinese.

水晶宮

31#
發表於 04-6-15 08:52 |只看該作者

twinsma03,

對孖b咁得意o既, 鍾意唔同o既o野? 咁你同個工人未好唔得閒? 你係唔係在職媽咪呀? 平日帶孖b去clubhouse玩乜o野? 我都唔知Central Park clubhouse間幼兒房有冇o野岩我地bb玩. 因為有好多玩具都係比1+ 玩, 我都冇帶bb入去睇真d.

我都係用差唔多材料煲粥. 今日, 我就叫個工人煲三文魚莧菜粥. 希望阿仔鍾意食la.

上次同阿b去游水, indoor 同 outdoor 一樣咁凍, 所以我都同 mabel_leung一樣諗法, 天氣再熱d, d水暖d, 先再帶阿仔去玩過水, 到時約埋一齊玩.

別墅

32#
發表於 04-6-15 19:43 |只看該作者

twinsma

係呀, 宜家唔好同bb去游水呀, 因為d水都幾涷. 你湊孖bb咪好唔得閒? 佢地似唔似樣? 你個肚咪好大? 有兩個bb inside. 佢地出生時幾多磅呀?

birdbird
係媽媽會所d媽咪教我比保嬰丹同bb carry 玉鐲. 我已經買咗. 隻玉鐲係六福買, 好平咋, $123 only. 希望阿仔可以瞓好d. 係呢, 三文魚煲粥點煮? 係咪用急涷三文魚 ?

洋房

33#
發表於 04-6-15 22:32 |只看該作者

Dear mabel and birdbird,

My kids are under-weight,they are born at just a little bit over 4lbs only. Now they are still not heavy, about 15.5 lbs only. How can i make them fatter?

Their appearance is totally different. Goi Goi looks like daddy and mui mui looks like me. Both of them have big eyes.

I am a working mom so can only bring the kids to clubhouse during holidays. The CP clubhouse is quite good indeed( the one for bb, not big child) because there are so many toys. There is a deer? house? that the bb can sit on it and jump, have you try that?

I would buy 'sashimi' salmon for cooking congee for mui mui. Last time i go to Park'n and ask the young boy at the sashimi counter to cut just 6 thin slices for me! It's just $13. The boy is so puzzle and he argue with me that he think salmon is not suitable for baby! Such a cute boy.

水晶宮

34#
發表於 04-6-16 09:15 |只看該作者

Mabel_leung, twinsma03,

我在百佳買一大包的三文魚腩骨 (即係做刺身用剩o個d, 有d會有骨, 但有d會淨係肉. 在我地間superstore, 放o係鰻魚o個個雪櫃), $19.9 一pack. 用時, 加幾片薑, 蒸熟. 蒸起有好多油, 我都會倒晒D油, 先至拆骨起肉, 然後放落d粥仔度. 通常一pack份量好多, 分2至3次煲粥仔比bb食. 所以阿仔今日都仲係食三文魚菠菜粥.

我昨晚喂阿仔食美樂寶cereal, veg. flavour, + 新鮮木瓜,點知食完15分鐘, 阿仔就’ar’面, 對眼仔位置出紅點, 我諗係敏感. 由於阿仔以前試過木瓜粥, 我諗佢係allegic to either

1. 未煮過的木瓜; or
2. o個一隻cereal (但阿仔之前試過溝萍果食, 可能那時佢濕疹未好, 敏感我都唔知).

我暫時都唔會比阿仔試呢2樣o野.

Mabel_leung, 新工人黎o左幾日, 如何? 阿仔適應未?

別墅

35#
發表於 04-6-16 11:27 |只看該作者

新工人做咗幾日, 都幾好. 如果bb見唔到我就肯跟佢, 所以我昨日開始就係房打電腦或者去club house 游吓水. 減吓肥.

係呢, 除咗煮三文魚, 可以比咩魚bb食? 同埋應該點煮冇腥味?

水晶宮

36#
發表於 04-6-16 14:26 |只看該作者

煲粥仔, other than salmon, 我會用
1) 鯇魚腩 (又係用落幾片薑蒸熟, 蒸起倒晒d水, 拆肉後, 都唔會好腥) or
2) 用瘦肉煲(要味唔要肉, or煲完粥, 成舊拿上來切碎),

再加菠菜/木瓜/蕃茄/紅蘿蔔/薯仔/節瓜, 放落粥度.

Mabel_leung, 最緊要係囝囝肯跟個工人, 放心得多了. 咁嘆去游水呀, 幾時返工呀?

水晶宮

37#
發表於 04-6-18 09:15 |只看該作者

mabel_leung,
你提過比bb訓得唔好, 比bb帶玉鐲仔. 我有諗過, 但驚bb帶 o左之後, 大個 d, 想除o既時候, 好難除, 又怕佢成日手’fing fing’, 一下唔該就拍碎 o左, 整親自己, 所以我都係冇買比個仔.

保嬰丹我就有比個仔試. 時work時唔work la.

個仔呢兩晚都叫做訓得okay, 除o左半夜喊o左幾聲 (我懷疑佢發緊夢)之外, 佢都訓到成7:00先起身, 我都叫做有覺好訓.

話時話, 你個仔就快9個月大, 食幾多餐粥仔/糊仔, 幾多餐奶? D poo poo ok? 我個仔7.5個月, 食o左幾星期一日2餐粥3餐奶, d poo poo都唔係太好. 我由昨天開始, 就減少一餐粥, 希望情況有所改善 .

別墅

38#
發表於 04-6-18 13:29 |只看該作者

我比咗玉鐲仔bb帶, 佢成日周圍"亨", 有時就咬, 有時就話靓靚. 我啊媽教我第日唔帶就"亨"爛佢, . 有d人話可以帶玉扣, 扣係件衫到. 不過就成日要除要扣, 好煩, 同埋驚比bb食. 我都有比保嬰舟bb食,都係有時work 有時唔work.

我個仔20號就9個月大, 佢宜家食緊兩餐粥仔同三餐八安奶. 佢d poo poo 都幾好, 因為佢之前食人奶食到八個月, 一路d腸胃都好好. 直至宜家食日本雪印(係bkd媽咪介紹),佢dpoo poo 都好好. 你有冇比生果佢食? 我個仔一日食half 蘋果. 佢都肯飲水.

係呢,點樣可以加多幾張啊仔相係下面?

水晶宮

39#
發表於 04-6-18 14:25 |只看該作者

Mabel_leung

我都有比水果阿仔食 - 萍果, 香蕉. 木瓜就要煮過, 阿仔試過食未煮過的敏感. 剛剛買了一樽bb西梅蓉, 返屋企會比阿仔試下.

原來你bb係食日本雪印. 我都想同阿仔轉雪印. 點解叫’日本’ 雪印? 係唔係藥房冇得賣ga? 同藥房賣的雪印的有什麼分別? 幾錢一罐?

別墅

40#
發表於 04-6-19 22:11 |只看該作者

birdbird

我都係聽bk d媽咪講, 平時藥房/超市買到係澳洲雪印, 價錢平d, 但係冇DHA 同AA. 日本雪印就有. 但係要係SOGO 買, 價錢要$389 一罐 900 克. 卓越都有得買, 只售$188. (唔知點解平$200?) bk 有媽咪話卓越買的都係正貨, 係日本直接批比佢!! 不過為求安心, 我都係sogo 買.

你去"媽媽會所" 裡面"雪印bb會" 到望望, d媽咪個個都話啊b飲完d poo poo 好好.

我今日同啊仔去游水, 佢好開心呀, 原來係出面按摩池d水好暖, (係緊bb池) 啊b玩咗成個鐘先走.

首頁

尾頁

跳至